grafika komputerowa i produkcja multimedialna

grafika komputerowa i produkcja multimedialna

10 Elementy Każdy Direct Mail Kawałek powinien mieć

Nie chcesz, żeby Twój direct mail skończyć w koszu z resztą nieprzeczytanej poczcie? Badania pokazują, skuteczną kampanię direct mail powinien zwrócić odpowiedź 0,5 do 1 proc. Te 10 wskazówek pomoże Ci uzyskać pożądane wyniki:

1. jasne, pogrubienie nagłówek. Na kopercie lub przed korespondencyjnego powinien istnieć jeden centralny komunikat. Najlepszym sposobem, aby to osiągnąć jest ze śmiałym, jasne nagłówka, który nie jest zagracone z innym tekstem. Dobrą wskazówką jest mieć nagłówek wypełnić co najmniej 15% z przodu pocztowy.

2. graficzny, który obsługuje wiadomości. Grafika powinna być łatwa do zrozumienia i dodać do wiadomości nagłówek próbuje przekazać. Na przykład, jeśli starają się zachęcić ludzi do listy ich domu, co chcesz pokazać dom sprzedawany z podpisania wyraźnie widoczne z przodu. To graficzne wzmacnia przesłanie więcej niż tylko obraz z domu.

3. Kolor które pojawia. Dodać nagłówek i inny tekst wyróżniać za pomocą koloru, która wyróżnia się od koloru tła. Jeśli spojrzeć na karcie, należy zadać sobie pytanie: „Co widzę pierwszy?” Jeśli odpowiedź nie jest nagłówek, można dostosować kolory.

4. podtytułów, które prowadzą do tekstu. Jeśli masz kilka akapitów tekstu bez ołowiu, nie ma nic, aby zachęcić ludzi do rzeczywiście przeczytać kopię. Podtytuł będzie dać ludziom miejsce, aby rozpocząć czytanie. Jeśli masz tylko 100 słów lub tak może być w stanie uciec z nim, ale jeśli tekst staje się dłużej niż przeciętny czytelnik będzie chciał mieć pewne drogowskazy po drodze.

5. Świadczenia, zasiłki, świadczenia. Jednym z największych błędów ludzie popełniają w reklamie jest stwierdzając możliwości, aniżeli korzyści. Na przykład, nigdy nie zakładaj odbiorcy wiedzą, co można czerpać korzyści z niższego oprocentowania ich kredytów hipotecznych.
Artykuł dzięki: